Jak montujemy instalacje LPG
Krok 1: Diagnostyka silnika
Przed montażem pojazd poddawany jest bezpłatnej diagnostyce silnika. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, w której wadliwa praca silnika na benzynie może doprowadzić do nieprawidłowości w pracy systemu zasilania gazem.
Krok 2: Wybór instalacji gazowej
Po pomyślnym przejściu diagnostyki następuje wybór komponentów instalacji gazowej uwzględniający typ układu zasilania benzyną oraz moc silnika.
Krok 3: Wybór firmy
W zależności od preferencji i szczegółów technicznych oferujemy do wyboru instalacje LPG firm wymienionych na wstępie.
Krok 4: Wybór zbiornika
Biorąc pod uwagę wielkość bagażnika i indywidualne wykorzystywanie jego przestrzeni oraz potrzeby dotyczące wielkości zbiornika, moze być on umieszczony zamiast koła zapasowego lub w głębi bagażnika.
Krok 5: Estetyka szczegółów
Zgodnie z indywidualnymi preferencjami właściciela pojazdu dobieramy najlepsze i najestetyczniejsze miejsce umieszczenia wlewu gazu oraz przełącznika benzyna/gaz.
Krok 6: Dostrojenie instalacji na hamowni
Po zakończeniu montażu, w razie potrzeby, dostarajamy instalację na hamowni aby sprawdzić, jak moc i moment obrotowy silnika zachowują się w warunkach drogowych na obu rodzajach paliwa.
Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować instalację do pojazdu i ustawić ją na jak najniższym poziomie spalania gazu. Dzięki interfejsom diagnostycznym oraz fachowej wiedzy naszych monterów dokonujemy regulacji podczas jazdy w różnych warunkach. Monterzy dokonują takiej regulacji instalacji LPG by w żadnych warunkach nie wystąpiła nieprawidłowa mieszanka LPG. Oznacza to że kilkadziesiąt kilometrów przejechanych podczas regulacji instalacji LPG nie idzie na marne. Dzięki temu silnik uzyskuje niemalże idealną mieszankę na niskich, wysokich oraz średnich obrotach oraz przy różnym obciążeniu i temperaturze silnika.